CERCAR ACTIVITATS

Finalistes i acte de lliurament del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques 2014

Acte d'entrega d'aquest premi al millor treball de recerca de batxillerat

Data 23/05/2014

Hora 13:00

Organitza
La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch

Lloc
Sala de graus Albert Calsamiglia. Campus de la Ciutadella.
Universitat Pompeu Fabra (Ramon Trias Fargas 25- 27, Barcelona)

Organitza

El proper divendres 23 de maig a les 13:00 hores tindrà lloc l’acte de lliurament del 9è Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, a la Sala de Graus Albert Calsamiglia del Campus de la Ciutadella de la UPF. L’acte serà presidit pel rector de la UPF, Jaume Casals i pel degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials,  David Sancho, i el vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Josep Maria Carreras

A l’espera de desvetllar el guanyador de la convocatòria d’enguany en el transcurs de l’acte de lliurament del premi -divendres 23 de maig- ,el jurat format per membres d’ambdues institucions ha determinat guardonar aquests 6 treballs, amb un premi i 5 diplomes de reconeixement a mode d’accèssit.

Una vegada més, ens plau destacar la qualitat dels treballs presentats, 83 en total, dels quals en sobresurten aquests que anotem a continuació, per la seva rigorositat, originalitat i excel·lència.

• "L’estafa consentida": de (Arlet Bruc)
  • "Tres mirades per un sol vot": de (Arnau d’Aran)
  • "Estudi de la corrupció política i econòmica a Espanya": de (Naylive)
  •  "Estudi de diferents sistemes electorals. Una proposta per Catalunya": de (Ripper)