CERCAR ACTIVITATS

Finalistes i acte de lliurament del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques 2021

Data 26/05/2021

Hora 12:00

Organitza
Fundació Ernest Lluch i Universitat Pompeu Fabra - Facultat de Polítiques i Socials.

Sala Albert Calsamiglia
Campus de la Ciutadella
Universitat Pompeu Fabra

Organitza

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar la recerca convoquen, anualment, el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, amb l’objectiu de premiar el millor treball de recerca d’aquesta matèria, elaborat pels estudiants de batxillerat dels centres públics, concertats i privats de Catalunya.

El proper dimecres 26 de maig de 2021, a les 12:00 hores, a la Sala Albert Calsamigia del Campus de la Ciutadella de la UPF, tindrà lloc l’acte de lliurament del XVIè Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques. Com a conseqüència de les derivades de la pademia de la COVID-19 l’acte de lliurament del premi seguirà la normativa i protocols establerts. També pots seguir l’acte en directe, aquí mateix:

A l’espera de desvetllar el guanyador/a en el transcurs de l’acte de lliurament del premi -dimecres 26 de maig de 2021- ,el jurat format per membres d’ambdues institucions ha determinat que els finalistes (presentats per ordre alfabètic dels títols de les recerques) siguin els següents:

• Dels llibres a les aules. Pseudònim: Hipàtia
  • Memòria en pell cremada. Pseudònim: As Revich
  • Generació (no) acomodada. Pseudònim:Lilith
  • Mares del Reich. Pseudònim: Valquiria

Una vegada més, ens plau destacar la qualitat i també la quantitat dels treballs presentats i més enguany, ateses les circumstàncies excepcionals que estem vivint. D’entre tots ells en sobresurten aquests finalistes, pel seu rigor, originalitat i excel·lència.