CERCAR ACTIVITATS

GUIA DE MEDI AMBIENT I SOSTENIBILITAT APLICATS ALS ESPORTS NO OLÍMPICS

Es publica la el treball guanyador de la I Beca d'Investigació Sobre l'Esport 2007

Data 22/04/2008

Hora 00:00

Organitza
Organizan: Fundación Barcelona Olímpica y Fundación Ernest Lluch

Lloc
Museo Olímpico y del Deporte. Avinguda de l'Estadi, 60- al lado del Estadio Olímpico. Barcelona

Organitza

L’acte de presentació de la Guia, així com l’atorgament de la lI Beca, tindrà lloc el proper 22 d’abril  a les 13:00 hores al Museu Olímpic i de l’Esport (Avinguda de l’Estadi, 60- al costat de l’Estadi Olímpic de Barcelona). Es comptarà amb les intervencions del Sr. Alberto Fraguas, director executiu de l’ONG Green Cross EspanyaPere Alcober, president de la Fundació Barcelona Olímpica i delegat d’esports de l’Ajuntament de Barcelona, i del Sr. Romà Cuyàs, president de la comissió esportiva de la Fundació Ernest Lluch. Prèviament, a les 11:30 hores, es realitzarà la presentació tècnica de la Guia per tal d’aprofundir en la metodologia emprada i el contingut de la mateixa.

La Guia de Medi Ambient i Sostenibilitat, Aplicats als Esports No Olímpics, és la publicació resultant del treball elaborat per Green Cross Espanya, guanyador de la I Beca d’Investigació Sobre l’Esport. Aquesta beca anual, la concedeix la Fundació Barcelona Olímpica  i la Fundació Ernest Lluch, conjuntament.

Us hi esperem!