Homenatge a Ernest Lluch a València i altres actes a la seva memòria

21 anys sense Ernest Lluch

Data 18/11/2021

Homenatge a València i inauguració parada de metro “Tarongers-Ernest Lluch”

Dia: 18 de novembre a les 13h.
Organitzen: Govern de la Comunitat Valenciana; Universitat de València-Facultat d’Economia; Fundació Ernest Lluch-Secció Valenciana

Acte d’homenatge a Ernest Lluch, al 21è aniversari del seu assassinat per la banda terrorista ETA. Aquest any, a més de la tradicional ofrena floral a la cantonada del C/ Ernest Lluch (Campus de Tarongers), s’inaugurarà la parada del metro “Tarongers-Ernest Lluch”, amb la presència dels Consellers d’Hisenda i Model Econòmic (Vicent Soler ), de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat (Arcadi Espanya) i del president de la Generalitat Valenciana, Joaquim Puig.

Intervindran:

• Degà Facultat d’Economia (Francesc Muñoz Murgui)
  • Rectora Universitat de València (Mª Vicenta Mestre)
  • Rosa Lluch (filla d’Ernest Lluch)
  • President de la Generalitat Valenciana (Ximo Puig)

Altres actes de record a Ernest Lluch:

Acte del PSC a Maia de Montcal 21 de novembre – Amb Eulàlia Lluch, José Montilla, Josep Maria Carreras.

• Acte Homenatge a la plaça Ernest Lluch, Hospitalet de Llobregat. 22 de novembre. Hi assistiran Rosa Lluch (amb intervenció), Joan Majó (pendent de confirmació), Josep Maria Carreras, Enric Lluch, Ferriol Sòria. Nuria Marín
.
• Concert a Alaquàs

• Ofrena floral a Sant Cugat del Vallès

• Acte de record a Montmeló.

• XXè Concert de Santa Cecilia en memòria d’Ernest Lluch de l’Aula de Musica de Vilassar de Mar a càrrec dels seus alumnes. 19 de novembre a les 18:30.