CERCAR ACTIVITATS

I PREMI ERNEST LLUCH DE CIÈNCIES SOCIALS I POLÍTIQUES

Convocatòria adreçada als alumnes de secundària de Catalunya

Data 23/05/2006

Hora 00:00

Organitza
Organiza: Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública de la Universitat Pompeu Fabra y Fundación Ernest Lluch.

Organitza

El I Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques s’adreça als alumnes de batxillerat que hagin estat proposats pels seus centres d’ensenyament secundari del territori català, i s’atorgarà al millor treball de recerca desenvolupat en qualsevol disciplina de les ciències socials i i polítiques durant el curs 2005-2006. Es valoraran especialment aquells treballs que tinguin un enfocament interdisciplinari.

La dotació del guardó és de 2.000 euros, i el període de presentació de treballs està ja obert i finalitzarà el 23 de maig del 2006.

El jurat està format per:

• Jordi Guiu, president del Jurat, degà de dels Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública i patró de la Fundació Ernest Lluch

• Caterina García, vicedegana i professora de Dret Internacional

• David Sancho, vicedegà i professor de Gestió i Administració

• Klaus-Jürgen Nagel, tutor acadèmic dels Estudis i professor de Teoria Política i Política comparada

• Josep Maria Carreras, president de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch

• Rosa Lluch, membre de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch i professora de la UB

• Joaquim Albareda, membre de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch i catedràtic d’Història moderna de la UPF

• Jaume Claret, coordinador de la Fundació Ernest Lluch