CERCAR ACTIVITATS

IV JORNADA DE CIÈNCIES POLÍTIQUES I SOCIALS

Un Món desigual. Les Institucions Internacionals davant dels desequilibris globals

Data 16/02/2009

Hora 00:00

Organitza
Organiza: Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF y Fundació Ernest Lluch

Lloc
Auditori Rubió i Balaguer del Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra. Calle Ramon Trias Fargas 25-27, BARCELONA

Organitza
PROGRAMA

10:00h. Benvinguda a càrrec de Josep Joan Moreso, rector de la UPF i Jordi Guiu, degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF.

10:15h. Drets humans i desigualtats humanes. Conferència a càrrec de Lluís Maria de Puig. President de l’Assemblea del Consell d’Europa i vicepresident de la Fundació Ernest Lluch

10:45h. Desigualtat i pobresa. Entre Washington, Westfàlia i Cosmòpolis. Conferència a càrrec de José Antonio Sanahuja. Professor titular de Relacions Internacionals (Universidad Complutense de Madrid).

11:45h. Pausa.

12:00h. Taula rodona i debat amb la participació de:

• Joan Benach. Professor titular del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut (UPF) (Grup Recerca Desigualtats en Salut; Coordinador de la xarxa internacional sobre Condicions d’ocupació i desigualtats de la OMS)
  • Gemma Tarafa. Investigadora de l’Observatori del Deute en la Globalització (ODG), de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC
  • José Antonio Sanahuja. Professor titular de Relacions Internacionals (UCM)
  • Modera: Caterina García . Professora titular de Relacions  Internacionals (UPF)

13:45h. Cloenda