IV Jornada Ernest Lluch d’Economia Valenciana

Jornada acadèmica sobre Economia Agrària, a la Universitat Jaume I de Castelló

Data 07/04/2011

Organitza: Fundació Ernest Lluch - Secció Valenciana i Departament d’Economia , Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, Universitat Jaume I.
Col·labora: Caixa Rural Castelló

Universitat Jaume I (matí) i Saló d’actes de la Fundació Caixa Rural Castelló. C/Enmig 49 (tarda).

Programa

11:30 hores al  Saló de Graus Facultat de Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I.

• Benvinguda i presentació
  • Ponència 1: "La cuestión citrícola en el País Valenciano: continuidades y rupturas". Eladio Arnalte, Catedràtic d’Universitat, UPV.
  • Ponència 2: “Ampliació i sostenibilitat del regadiu”. Samuel Garrido, professor titular d’Universitat, UJI.

17,30 hores al Centre Social San Isidro, Caixa Rural Castelló, c/ Enmig, 49

• Mesa rodona amb: Juan V. Safont, President Cooperativa de Les Alqueries, d’ANECOP i de Intercitrus. Pascual Broch, Gerent de Provefe. Joan Miquel Segura, Gerent d’ECOCITRICS. Artur Aparici, Professor UJI. Rafael Arnau, Tècnic INTERCOOP.

19,30 hores, al Centre Social San Isidro, Caixa Rural Castelló,

• Conferència de cloenda: “Situación actual de los ajustes en la economía española”. Aurelio Martinez, Catedràtic d’Universitat, UV.