CERCAR ACTIVITATS

La cruïlla europea: entre la crisi econòmica i la crisi política

33a Universitat d'estiu de Gandia - Universitat de València - Càtedra Alfons Cucó

Data 21/07/2016

Hora 20:00

Organitza
Organitzen: Catedra Alfons Cucó i secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch
Col·laboren: Universitat d'Estiu de Gandia i Universitat de València.

Saló d'actes de la Casa de la Cultura Marqués González de Quirós de Gandia.

Organitza

El proper dijous 21 de juliol a les vuit del vespretindrà lloc la conferència anual que la secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch junt amb la Catedra Alfons Cucó organitzen cada any en el marc de la Universitat d’estiu de Gandia que impulsa la Universitat de València.

La conferència d’enguany es titula: “La cruïlla europea: entre la crisi econòmica i la crisi política" i anirà a càrrec de  Salvador Forner, catedràtic d’Història Contemporània al Dept. d’Humanitats Contemporànies de la Universitat d’Alacant. La presentació la durà a terme, Anaclet Pons, catedràtic d’Història Contemporània i Història Moderna de la Universitat de València.

L’acte tindrà lloc al Saló d’actes de la Casa de la Cultura Marqués González de Quirós de Gandia.