La Universitat de València recorda a Ernest Lluch, deu anys després de la seva mort

Data 22/11/2010

Universitat de València i Fundació ernest Lluch - Secció Valenciana

Universitat de València. Campus dels Tarongers

El proper dilluns 22 de novembre, la Universitat de València i la Facultat d’Economia de la mateixa, homenatgen a Ernest Lluch, qui fou professor de la Universitat.

Actes "10 anys sense Ernest Lluch" a la Universitat de València.

A les 12 hores

• Acte acadèmic. Saló Sánchez Ayuso, Facultat d’Economia Presideix el senyor Rector, Esteban Morcillo. Intervenen: La Degana de la Facultat, Trinitat Casasús, i, en nom del President de la Fundació Ernest Lluch, Fabià Estapé, el president de la secció Valenciana, Vicent Soler.
  • Lliçó Magistral Ernest Lluch: "Mercat i Estat: paisatge per a desprès de la batalla", a càrrec d’Anton Costas, catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat de Barcelona. Presenta el doctor Salvador Almenar.

A continuació

•   Inauguració de l’Exposició “Ernest Lluch: el valor de la raó”. Al hall de la Facultat.

Per a cloure els actes

• Col•locació de “flors fresques” en la ceràmica dedicada al professor Ernest Lluch, a la façana de la Facultat que dóna al carrer del seu nom.
  • Interpretació del “Cant dels Ocells”, a càrrec del violoncel•lista, Pere Joan Carrascosa.