CERCAR ACTIVITATS

Data 16/07/2008

Hora 00:00

Organitza
Organizan: Departamento de Presidencia de la Generalitat de Cataluña y Fundación Ernest Lluch
Con el apoyo de: UIMP

Lloc
Palacio de la Magdalena, Santander.

Descarrega

Organitza

L’exposició Ernest Lluch, l’esforç per construir un país, elaborada i comissariada des de la Fundació Ernest Lluch per encàrrec del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, ha iniciat la seva itinerància per diverses ciutats de l’Estat. A partir del dimecres 16 de juliol i fins el proper divendres 22 d’agost, l’exposició s’exhibirà al Palacio de la Magdalena. Un dels territoris lluquians, al ser la seu de la Universitad Internacional Menéndez y Pelayo, de la que Ernest Lluch en fou el rector.

L’acte d’inauguració del proper dimecres 16 de juliol, tindrà lloc al mateix Palacio de la Magdalena i comptarà amb la presència del Sr. Salvador Ordóñez Delgado, rector de la Universidad Internacional Menéndez y PelayoEnric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, el Sr. Joan Fuster, comissari de l’exposició i el Sr. Jordi Hereu, alcalde de Barcelona.

Aquest és el tercer destí de la mostra després de Madrid, Saragossa i Sant Sebastià. Amb la intenció de recórrer tots els territoris lluquians, s’ha elaborat un plafó específic dedicat a cadascuna d’aquestes poblacions o indrets on el record i l’empremta de Lluch hi són ben presents. L’exposició es podrà visitar, properament a la Sala Araba de Vitòria, del 26 de setembre al 14 d’octubre.