CERCAR ACTIVITATS

PREMI ERNEST LLUCH A L’ESPORTIVITAT

Lliurament de la setena edició d

Data 03/03/2009

Hora 00:00

Organitza
Organiza: Fundació Ernest Lluch
Colabora: Secretaria General de l'Esport

Lloc
Sala Pierre de Coubertin del Museu Melcior Colet de Barcelona. Buenos Aires 56-58, BARCELONA.

Organitza

En el mes de març d’enguany s’atorga el VII Premi Ernest Lluch a l’Esportivitat a l’Agrupació Barça Veterans a l’any del 50è aniversari, com a reconeixement de la seva missió fundacional, basada en la solidaritat, suport i acompanyament als excompanys que ho necessiten per tal de garantir-los una qualitat de vida digna. L’acte de lliurament del Premi tindrà lloc, com cada any, a la sala Pierre de Coubertin del Museu Melcior Colet de Barcelona.

Guardonats en anteriors edicions:

Any 2002: GUUS HIDDING, (entrenador de futbol) Per prohibir l’exhibició de símbols nazis en el seu estadi. Any 2003: PRIMERA PLANTILLA DE FUTBOL DEL F.C. BARCELONA per haver-se pronunciat públicament contra la guerra i a favor de la pau.
Any 2004: WANDERLEI LIMA, atleta brasiler i medalla de bronze de la marató als Jocs Olímpics d’Atenes 2004, pel seu capteniment davant l’agressió viscuda quan liderava la cursa olímpica.
Any 2005: SELECCIÓ DE FUTBOLISTES ISRAELIANS I PALESTINS que disputaren al Camp Nou i contra el FC Barcelona, el “Partit per la Pau”, el 29 de novembre de 2005.
Any 2006: PROJECTE SOLIDARI. PERIODISME ESPORTIU, com a reconeixement a la tasca realitzada per un grup de 39 periodistes esportius que representen pràcticament la totalitat dels mitjans de comunicació de Barcelona.
Any 2007: ALBERT PUIG (entrenador de futbol base del FC Barcelona). Per la seva actitud pedagògica i de fair-play mostrada en el decurs d’un partit de màxima rivalitat entre els alevins del FC Barcelona i el RCD Espanyol, el 8 d’abril de 2007. El VIè Premi a l’Esportivitat es va atorgar el passat 22 de gener de 2008.