CERCAR ACTIVITATS

PREMI ERNEST LLUCH DE CIÈNCIES SOCIALS I POLÍTIQUES

Lliurament del premi al millor treball de recerca de batxillerat

Data 27/06/2008

Hora 00:00

Organitza
Organizan: Estudis de Ciències Polítiques i Socials de la UPF y Fundación Ernest Lluch.

Lloc
Sala de Graus Albert Calsamiglia, del edificio Roger de Llúria del campus de la Ciudadela de la UPF (c/Trias Fargas 25-27).

Descarrega

Organitza

Els Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública de la UPF i la Fundació Ernest Lluch concedeixen el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques al millor treball de recerca d’aquesta temàtica en un acte presidit per Ernest Maragall, Honorable Conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

La convocatòria d’enguany es va cloure el passat 9 de maig amb un total de 68 treballs presentats. El dilluns 16 de juny a les respectives webs dels Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública de la UPF i de la Fundació Ernest Lluch, es va publicar el veredicte del jurat :

El jurat del III Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, reunit el dia 13 de juny del 2008, ha declarat guanyador el treball:

– “Los microcréditos. El negocio solidario”, de Claudia Assens Laporta i Sílvia Rosés Guix del centre Aula Escola Europea de Barcelona.

i ha decidit atorgar quatre mencions honorífiques als treballs següents:

– “Matemàtiques electorals”, de David González Prats, de l’IES La Sedeta de Barcelona
– “Els ulls innocents de la guerra civil”, de Ana Belén Porta Bonillo, de l’IES Arquitecte Manuel Raspall de Cardedeu.
– “439 días. De cómo Zapatero buscó la paz”, de Ignacio Corredor Solà, de l’IES Manuel de Cabanyes de Vilanova i la Geltrú.
– “Participació, política i joves”, de Adrià Adell i Costa, de l’Escola Daina-Isard d’Olesa de Montserrat.