CERCAR ACTIVITATS

Primera Conferència Ernest Lluch d’Economia i Futbol

L’impacte de la crisi al futbol. Estratègies adaptatives

Data 17/06/2013

Hora 11:00

Organitza
Organitza: FC Barcelona i Fundació Ernest Lluch

Auditori 1899 - Accés 14 - Camp Nou (Barcelona)

Organitza

En virtut de la relació entre el F.C.Barcelona i la Fundació Ernest Lluch, i les inquietuds de qui en dona el seu nom, així com els interessos per a la reflexió i la divulgació de la cultura i l’esport que comparteixen el Futbol Club Barcelona i la Fundació Ernest Lluch, es planteja instaurar la Conferència Anual Erenst Lluch sobre “Economia i Futbol”.

La Conferència Anual Ernest Lluch sobre Economia i Futbol comptarà amb la participació d’un acadèmic o professional de prestigi internacional i pretén convertir-se en una activitat de referència a Catalunya i Espanya, centrada en la reflexió i l’aproximació intel•lectual a l’economia del futbol i totes les derivades socials esportives i culturals que es deriven dels diferents enfocaments possibles.

Obertura

• Sr. Carles Vilarrubí – Vicepresident de l’Àrea Institucional del FC Barcelona
  • Sr. Enric Lluch – Vicepresident de la Fundació Ernest Lluch

Conferència: Financial instability in football: problems and solutions

• Dr. Stefan Szymanski. Stephen J. Galetti Collegiate Professor of Sport Management. de la Universitat de Michigan. Co-Director del Michigan Center for Sport Management.

Presentat per Dr. Jaume García. Catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat Pompeu Fabra.

Taula Rodona i Col·loqui

• Dr. Egon Franck – Catedràtic del Department of Business Administration–Strategic Management and Business Policy de la Universitat de Zurich. Membre de la UEFA Club Financial Control Body.
  • Dr. Plácido Rodríguez. Catedràtic d’Escola Universitària de la Universidad de Oviedo. President de la International Association of Sport Economists (IASE).
  • Dr. Jaume García. Catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat Pompeu Fabra.

Modera: Sr. Ramon Besa. Cap d’Esports del diari El País.

* Intervenció inicial del Sr. Javier Faus. Vicepresident econòmic i estratègic del FC Barcelona, i Fila 0 amb experts per mantenir un col·loqui amb els ponents i el públic.