Valors cívics i vida i obra d’Ernest Lluch (2021)

Data 15/03/2021

Organitza: INS Ernest Lluch
Col·labora: Fundació Ernest Lluch

INS Ernest Lluch. C/Vilamarí amb c/Diputació. Barcelona.

Un any més la Fundació Ernest Lluch col·labora amb l’INS Ernest Lluch, per tal d’aprofundir amb el treball que realitzen els alumnes de l’Institut sobre la vida i obra d’Ernest Lluch.

El proper dilluns 8 de març de 2021 a les 15:00 hores, el vicepresident de la Fundació, Enric Lluch Galera i el director, Ferriol Sòria Ortiz, com a representants de la Fundació Ernest Lluch realitzaran una xerrada amb els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Ernest Lluch de Barcelona, que es reeditarà l’endemà, 9 de març i e diluns 15 de març.

Aquesta xerrada promoguda pel mateix Institut es vincula amb el treball que, els alumnes d’aquest, estan realitzant sobre la figura d’Ernest Lluch i que servirà per aprofundir en la coneixença del personatge i els valors cívics que el caracteritzaren.