CERCAR ACTIVITATS

Organitza
 Fundació Ernest Lluch i Fundació RBA

Lloc
 Auditori RBA  (Diagonal 189, BCN)

Organitza

Amb la voluntat de significar-se com a pont i punt de trobada de la reflexió política i social sobre la Barcelona del futur, la Fundació Ernest Lluch i RBA promouen els ‘Diàlegs per Barcelona’ entre els alcaldables de les diferents sensibilitats i expressions polítiques que actualment estan representades en el consistori de la ciutat i personalitats rellevants del món de la comunicació i la cultura.

Els diàlegs tindran lloc del 15 al 28 d’abril, a les set de la tarda, a l’Auditori RBA (Diagonal 189, BCN) i reuniran a: Jaume Collboni i Lluís Bassets (15 d’abril), Alberto Fernández Díaz i Albert Gimeno (16 d’abril), Alfred Bosch i Albert Sánchez Piñol (21 d’abril), Ada Colau i Gemma Nierga (22 d’abril), Xavier Trias i Sílvia Cóppulo (28 d’abril).

*És imprescindible confirmar l’assistència per aforament limitat. Confirmar a Fundació RBA: 932 262 022// 669 063 034 o per mail: fundaciorba@rba.es

Si fas clic damunt la imatge accediràs al visionat en streaming del diàleg d’avui: