CONCILIAR LA DIVERSIDAD. PASADO Y PRESENTE DE LA VERTEBRACIÓN DE ESPAÑA

24 de novembre de 2009

Amb èxit d’assistència, el passat 19 de novembre a la Sala d’Actes del Centre Cultural “Ernest Lluch” de Sant Sebastià va tenir lloc l’acte de presentació del llibre Conciliar la diversidad. Pasado y presente de la vertebración de España, amb la participació dels editors, Jon Arrieta i Jesús Astigarraga, del director dels Cursos d’Estiu de la UPV/EHU, José Luis de la Cuesta, i del professor de Sociologia de la UPV, Ander Gurrutxaga, qui va fer una ponència entorn al tema: La Caixa d’Eines. D’Història i Política. El llibre que es va presentar és una edició del Servei Editorial de la Universitat del País Basc amb el suport de la Fundació Ernest Lluch i que recull bona part de les ponències impartides el 2007 i 2008, dins del VII i VIII Seminari Ernest Lluch – Cursos d’Estiu de la UPV/EHU, respectivament.