Conferència d’Antón Costas sobre la desigualtat a Saragossa

V Conferència Enrique Fuentes Quintana (acte en homenatge al Professor D. Enrique Fuentes Quintana) - Saragossa

28 d'octubre de 2016

El passat dijous 27 d’octubre la Fundación Bancaria Ibercaja i la Fundació Ernest Lluch van promoure la “V Conferència Enrique Fuentes Quintana”, (acte en homenatge al Professor Enrique Fuentes Quintana), organitzada per la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch, amb la col·laboració de l’Il·lustre Col·legi d’Economistes d’Aragó. Enguany la temàtica escollida va ser la desigualtat econòmica i social i el conferenciant invitat va ser el professor Antón Costas, Catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona i President del Cercle d’Economia, qui va pronunciar la conferència: Desigualdad, la enfermedad de nuestro tiempo. Efectos y Remedios, presentada pel professor Alfonso Sánchez.

A les fotografies s’aprecien, entre altres, els següents assistents a l’acte:Alfonso Sánchez-Hormigo, president de la secció aragonesa de la Fundació Ernest Lluch i professor de la UZ; Juan Carlos Sánchez Bielsa, Cap de l’Obra Social de la Fundación Bancaria Ibercaja; Ana Mª Farré, directora del Espacio Ibercaja-Patio de la Infanta; Carmen Egusquiz, vídua d’Enrique Fuentes Quintana, Enrique Fuentes Quintana (fill); José María Serrano, Catedràtic de Política Econòmica de la Universidad de Zaragoza