La Fundació per al Diàleg

La Fundació Ernest Lluch recull l’aposta pel diàleg de l’acadèmic i polític Ernest Lluch Martín (1937-2000), com a instrument intel·ligent per a la resolució de conflictes, discrepàncies o desacords atàvics.

Entenem el diàleg com a essència de la democràcia pura, de la pulsió no bel·ligerant de l’ésser humà.

Fomentem el diàleg des d’una metodologia de treball basada en la reflexió dialogada sense intermediaris ni moderadors amb l’objectiu de contrastar i integrar el debat expert

Oferim una reflexió pública per part de persones que conjuguen coneixement i itineraris diferenciats però complementaris sobre totes aquelles qüestions que ens interpel·len com a ciutadans de Catalunya, Espanya i Europa.

Els diàlegs de la Fundació

La Fundació Ernest Lluch organitza cicles anuals de diàlegs amb la participació de persones expertes que conjuguen coneixement i itineraris diferenciats però complementaris sobre totes aquelles qüestions que ens interpel·len com a ciutadans i que connecten amb els centres d’interès d’Ernest Lluch: economia, democràcia.

Els cicles consten d’un mínim de 2 diàlegs i son possible gràcies a la col·laboració d’entitats i institucions, tan públiques com privades. Actualment col·laborem amb l’Observatori Social “la Caixa” – CaixaForum Macaya; IVIE; Ajuntament de Vilassar de Mar, Diputació de Barcelona i  Àrea Metropolitana de Barcelona i estem a l’espera de fer-ho de nou amb el FC Barcelona i FUNCAS.

Observatori Social la Caixa

Diputació de Barcelona i Ajuntament de Vilassar de Mar

Barcelona i Vilassar de Mar

Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)