CERCAR Notícies

Diàleg expert entre el Dr. Tabernero i la Catedràtica González López-Valcarcel, a la seu de FUNCAS (Madrid)

Crònica del 2n diàleg sobre Polítiques de Sanitat i bon Govern - FUNCAS - Madrid

7 de març de 2019

Descarrega

Galeria

Descarrega

Amb el diàleg sobre Els preus dels nous tractaments oncològics i la sostenibilitat del Sistema Nacional de Salut, es va cloure el primer cicle de diàlegs sobre sanitat i bon govern que impulsen les fundacions FUNCAS i Ernest Lluch, conjuntament, a Madrid. Dimecres passat 6 de març, va tenir lloc la segona de les dues sessions d’aquest cicle, amb la presència del Dr. Josep Tabernero Caturla (president de la Societat Europea d’Oncologia Mèdica (ESMO), Director del Vall d’Hebron Institut d’Oncologia (VHIO) i cap del Servei d’Oncologia Mèdica de l’Hospital Vall d’Hebron-Barcelona) i Beatriz González López-Valcárcel (Catedràtica de Mètodes Quantitatius en Economia i Gestió de la Universitat de Las Palmas de GC.)

A continuació us enllacem la completíssima crònica facilitada per l’equip d’IM Médico, així com les notícies publicades a ElGlobal i Acta Sanitaria