Diàleg sobre ‘Transformació del treball en la societat de la informació’

Diàlegs 2012 - Reforma Econòmica i Cohesió Social -CaixaForum Barcelona

8 d'octubre de 2012

Diálogo sobre 'Transformación del trabajo en la sociedad de la información'

El Projecte Diàlegs, en la seva edició de 2012, s’articula al voltant de dos cicles, a Barcelona i Madrid, de reflexió i diàleg sobre la cohesió social a Espanya. L’objectiu és contrastar i integrar el debat expert i oferir una reflexió pública per part de personalitats que conjuguen expertesa amb itineraris complementaris. En aquest intercanvi, la forma –el diàleg- comparteix protagonisme i es converteix al seu torn en el missatge a transmetre.

Els 10 Diàlegs 2012 es realitzaran al llarg de la Tardor a Barcelona i Madrid. Tots els diàlegs tindran lloc a l’auditori del CaixaForum de les respectives ciutats. Per assistir-hi com públic cal inscriure’s prèviament seguint les indicacions que es detallen en el corresponent apartat. Aquest projecte compta amb la col·laboració de la Fundació “la Caixa” i del suport institucional de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona.

Tot seguit us presentem el quart dels diàlegs.

Diàleg 4. Transformació del treball en la societat de la informació

Dilluns 8 d’octubre – CaixaForum Barcelona

Dialoguen:

• Alfredo Pastor. Professor del Departament d’Economia i titular de la Càtedra Banc Sabadell de Mercats Emergents d’IESE.
  • Rolf Tarrach. Rector de la Universitat de Luxemburg.

Sinopsi:
Els profunds canvis socials que s’han produït a Europa i en el conjunt de les societats occidentals han afectat intensament el mercat de treball, l’economia i els estils de vida dels ciutadans.

Web del Projecte Diàlegs

* Podeu accedir al blog del Projecte Diàlegs per tal d’ampliar informació relativa als dialoguistes de l’edició d’enguany així com del programa complet i Calendari dels Diàlegs 2012. També posem al vostre abast la informació relativa als Diàlegs 2011, del llibre "10 diálogos para la calidad democrática" i els vídeos del programa ‘Diálogos’ que es van emetre per La2 de TVE i que consta de 10 capítols corresponents a cadascun dels diàlegs realitzats l’any passat.

Diálogo sobre 'Transformación del trabajo en la sociedad de la información'