“Diálogos”, s’emetrà els diumenges

Estrena del nou programa de La 2, basat en el projecte central de la Fundació Ernest Lluch

23 de setembre de 2011

Aquest diumenge 25 de setembre s’estrena el programa “Diálogos” a La 2, amb l’emissió del capítol Inmersos en la economía global, protagonitzat per Francisco Pérez, Catedràtic d’Anàlisi Econòmica de la UV i de Luis de Guindos, director del Centre financer de PwC i de IE Business School.

La producció de RBA contenidos audiovisuales consta de 10 capítols de 30 minuts cadascun i s’emetrà els diumenges a la 1 de la matinada. També es podran seguir per internet a partir dels dilluns, a través de la web de “RTVE a la carta”.

Aquest programa deriva del projecte que en aquest 2011 ha impulsat la Fundació Ernest Lluch amb el suport de l’Obra Social de La Caixa, i que porta per títol “10 diàlegs per als pobles d’Espanya i Europa”. Cadascun dels diàlegs ha comptat amb la participació de reconegudes personalitats del camp de l’economia, la cultura, l’acadèmia i la política com en Luis de Guindos, Francisco Pérez, Joan Manuel Tresserras, José Antonio Zarzalejos, Emilio Ontiveros, Guillem López Casasnovas, Joan Romero, Josefina Cruz, Juan Pablo Fusi, Borja de Riquer Joaquín Arango, Javier Elzo , Joan Majó, Enrique Barón , Daniel Innerarity, José Maria Lassalle Salvador Giner, Juan Luis Cebrián, Gabriel Elorriaga i Miquel Roca.

Coneix, participa i opina

La Fundació Ernest Lluch posa a la vostra disposició un apartat web sobre el projecte Diàlegs on hi trobareu tota la informació relativa als temes i protagonistes dels diàlegs enregistrats al llarg d’aquest any. Al mateix temps, i relacionat amb l’emissió del programa “Diálogos”, a La 2, et convidem a fer ús de les xarxes socials per tal d’aportar la teva opinió sobre el contingut, ja sigui via comentaris o bé a través del Twitter amb el hashtag (#dialegsdialogoslluch)