CERCAR Notícies

El Congrés dels Diputats homenatja a Lluch des de la transversalitat i amb la LGS com a protagonista

30 de novembre de 2020

Descarrega

Galeria

Descarrega

AEl Congrés dels Diputats ha acollit aquest dilluns, 30 de novembre, l’acte d’homenatge a l’exministre de Sanitat i Consum Ernest Lluch quan es compleixen 20 anys del seu assassinat, organitzat en col·laboració amb la Fundació Ernest Lluch i que s’ha celebrat a la sala que porta el seu nom.

La presidenta de Congrés dels Diputats, Meritxell Batet, ha presidit l’acte, en què hi ha participat el ministre de Sanitat i Consum, Salvador IllaJosep Maria Carreras i Enric Lluch; el catedràtic emèrit de la Universitat Carlos III de Madrid, que va ser director general de Farmàcia i altres productes sanitaris durant el mandat d’Ernest Lluch com a ministre, Félix LoboJulián García (PSOE), Elena Salgado (PSOE), Trinidad Jiménez (PSOE), Alfonso Alonso (PP), María Luisa Carcedo (PSOE) i Ana Pastor (PP) i a través del vídeo,  José Antonio Griñán (PSOE), Ana Mato (PP) i Dolors Montserrat (PP).Així mateix, hi han assistit membres de la Taula de Congrés, portaveus dels grups parlamentaris (Adriana Lastra -PSOE, Guillermo Mariscal-PP, Iván Espinosa de los Monteros-Vox, Sofia Castañón-Podemos, Guillermo Díaz-Ciudadanos, Mikel Legarda-PNV, Gabriel Rufián-ERC i Mertxe Aizpurua-EH Bildu), i el director de la Fundació, Ferriol Sòria.

Podeu visionar l’acte, aquí:

Ressò Mediàtic:

La Vanguardia