CERCAR Notícies

Descarrega

Galeria

Descarrega

Amb aquest títol, el passat dimarts 3 de novembre, es va celebrar el VII Seminari Ernest Lluch a la Universitat de Barcelona, una jornada anual sobre economia que dirigeix el Catedràtic de política econòmica i patró de la Fundació Ernest Lluch, Dr.Antón Costas. L’acte va tenir lloc a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB amb una bona nodrida presencia d’estudiants i professors universitaris que varen omplir la sala. La degana de la Facultat d’Economia i Empresa, Sra. Elisenda Paluzie, i el Dr. Antón Costas, van obrir la jornada amb uns breus parlaments de benvinguda que van donar peu a les intervencions dels dos ponents. Des de punts de vista diferents però complementaris el Dr. Juan José Dolado i el Sr. Joan Coscubiela, varen exposar les causes del problema de l’atur, els seus efectes a Espanya i varen debatre sobre la repercussió i possibles solucions a tal problemàtica. En acabar les seves intervencions es va oobrir un torn de preguntes que va despertar l’interès dels professors i de l’alumnat present a la sala. L’acte es va cloure amb les intervencions de l’economista i tresorer de la Fundació Ernest Lluch, Josep Maria Carreras i de la degana de la Facultat.

Podeu consultar les ponències i veure les fotografies de l’acte, aquí: