EL V PREMI ERNEST LLUCH A L’ESPORTIVITAT ES CONCEDEIX A UN GRUP DE PERIODISTES ESPORTIUS SOLIDARIS

12 de desembre de 2007

El V Premi Ernest Lluch a l’Esportivitat, edició 2006, ha sigut concedit al Projecte Solidari “Periodisme Esportiu”, com a reconeixement a la tasca realitzada per un grup de 39 periodistes esportius que representen la pràctica totalitat dels mitjans de comunicació catalans. Ja fa tres anys que aquesta iniciativa solidària uneix l’esport i la societat a través de l’edició i venda d’un llibre i de la divulgació mediàtica d’aquest gest solidari. L’any 2006, amb el benefici de 36 històries al voltant de l’esport, van poder-se destinar 80.000 euros al Servei d’oncologia infantil de l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona.

El lliurament del Premi tindrà lloc el proper dijous 1 de març de 2007 a les 13:00 hores, a la sala Pierre de Coubertin del Museu Melcior Colet. L’acte estarà presidit per Anna Pruna, secretària general de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, i Romà Cuyàs, president de la Comissió Esportiva de la Fundació Ernest Lluch, i comptarà amb la participació del periodista Carles Francino.