Els alumnes de batxillerat ja poden optar al VI Premi Ernest Lluch

S'obre la convocatòria del 6è Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques

13 de gener de 2011

S’obre la convocatòria del VI Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, que premia el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat, en qualsevol disciplina de les Ciències Socials i Polítiques realitzat durant el present curs acadèmic 2010-2011, en els centres de Secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar la recerca en l’àmbit de les Ciències Socials i Polítiques, convoquen anualment aquest premi.

Podeu consultar les bases i descarregar-vos el cartell i el díptic de la convocatòria, a l’apartat de “Beques i Premis”.