CERCAR Notícies

Es lliuren les Beques Ernest Lluch en el darrer acte de la Fundació en aquest intens 2010

L'historiador Iván Armenteros rep la Beca de Recerca i els musicòlegs Antonio Ezquerro i Glòria Ballús, reben la Beca de Recuperació del Patrimoni Musical

22 de desembre de 2010

Descarrega

Galeria

Descarrega

Ahir dimarts 21 de desembre va tenir lloc l’acte de lliurament de la Beca de Recerca Ernest Lluch i de la Beca Ernest Lluch de Recuperació del Patrimoni Musical. En el marc d’aquest acte, a més de guardonar els respectius premiats en cadascuna de les beques corresponent a la convocatòria 2010, va tenir lloc la presentació del llibre “El camí cap a l’Amèrica Llatina. La internacionalització de les empreses espanyoles (1980-2006) ”, d’Eloi Serrano Robles, guanyador de la V Beca de Recerca Ernest Lluch (2008) i el lliurament de la recerca realitzada per Jordi Roca Vernet, guanyador de la sisena edició (2009).

L’acte va començar puntualment a les set de la tarda, a l’auditori del Museu d’Història de Catalunya, i va reunir a banda dels premiats d’enguany (Iván Armenteros, Glòria Ballús i Antonio Ezquerro), a familiars i amicsd ‘Eloi Serrano, així com a mebres de la comissió acadèmica i de la comissió cultural de la Fundació, a més de professors i acadèmics del país. Per a l’ocasió i com ve sent habitual en aquest acte anual, es va comptar amb les intervencions d’Agustí Alcoberro, director del Museu d’Història de Catalunya, qui va presidir l’acte; de Jordi Maluquer de Motes, catedràtic d’Història i Institucions Econòmiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, autor del pròleg del llibre i l’encarregat de fer-ne la glosa de presentació; de Josep Maria Carreras, president de la comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch; i de  Jordi Maluquer Bonet, membre de la comissió Cultural de la Fundació Ernest Lluch. Eloi Serrano, guanyador de la V Beca de Recerca i autor del llibre, va dirigir unes sentides paraules d’agraïment, des del faristol.

Amb l’emoció i il·lusió dels premiats i amb la voluntat de prosseguir fomentant la recerca, per part dels organitzadors, aquest darrer acte d’enguany de la Fundació Ernest Lluch serveix per acomiadar una tardor d’intensa activitat i d’homenatges a Ernest Lluch, en aquest 2010, any de trist i especial record en el desè aniversari del seu assassinat.