ES PRESENTA EL LLIBRE CORRESPONENT A LA II BECA RECERCA I ESPORT  I S’ATORGA LA BECA 2009

16 d'abril de 2009

El passat dimecres 1 d’abril al Museu Olímpic i de l’Esport va tenir lloc la presentació del llibre L’esport com a eina d’intervenció educativa per a infants en situacions d’exclusió social, corresponent al treball guanyador de la Beca Recerca i Esport 2008. L’acte, organitzat per la Fundació Barcelona Olímpica i la Fundació Ernest Lluch, fou presidit pel Sr. Romà Cuyàs i comptà amb les intervencions de l’autora Dra. Cati Gómez, i del Dr. Gaspar Maza, co-autor.

En el marc d’aquest acte es va atorgar la III Beca Recerca i Esport 2009 , concedida enguany al Dr. Josep Solà Santesmases , professor de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull, pel seu projecte de recerca: El Fràgil Equilibri Entre l’exigència acadèmica i la dedicació a l’entrenament de l’esport de competició en joves de 12 –18:  Dialèctica entre l’Educació Secundària i Alt Rendiment Esportiu.

Enhorabona!