BUSCAR ACTIVIDADES

ERNEST LLUCH OPINA

Presentación del noveno volumen de la selección de artículos "Ernest Lluch Opina"

Fecha 19/04/2024

Per novè any consecutiu la Fundació Ernest Lluch i l’Ajuntament de Vilassar de Mar participen en la tasca de donar a conèixer el pensament i obra d’Ernest Lluch. Una excel·lent oportunitat per rellegir articles que han esdevingut bons referents per a l’anàlisi de qüestions relacionades amb l’economia, la política, la sanitat, la història i la música, entre altres aspectes susceptibles de l’interès i estudi d’Ernest Lluch.

Éste IX volumen «Ernest Lluch Opina», recoge entre otros, artículos relacionados con el territorio. El prólogo de la presente edición ha corrido a cargo del economista Sr. Josep Maria Carreras, tesorero de la Fundación Ernest Lluch. El acto de presentación del libro contará con la presencia del prologuista de la presente edición, del alcalde de Vilassar de Mar, Sr. Joaquim Ferrer, y del publicista y miembro del patronato de la Fundación Ernest Lluch, Sr. Lluís Bassat.