Èxit del II Cicle ‘Primera Plana de la economía española’, a Saragossa

"La societat espanyola davant la crisi econòmica: sanitat, educació i ocupació"

7 de maig de 2013

El passat dijous 2 de maig es va cloure amb èxit el segon cicle de conferències que impulsa la Cátedra Ernest Lluch-Universidad de Zaragoza i l’Obra Social d’Ibercaja, i que va comptar amb la presència de ponents de luxe com Joaquín Estefanía, José M. Serrano, Rafael Bengoa, Francisco Juan i Adela Cortina. El cicle d’enguany va versar sobre la crisi i la societat del benestar i va constar d’aquestes quatre sessions que tot seguit reproduïm:

Sessió 1La sociedad española ante la crisis económicaJoaquín Estefanía. Economista, Exdirector del diari “El País” i director de l’Escola de Periodisme de la Universidad Autònoma de Madrid.

Sessió 2
La crisis económica y la ocupación en EspañaJosé M ª Serrano. Catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat de Saragossa.Director de FUNDEAR (Fundació Economia Aragonesa)

Sessió 3
. –La crisis económica y los modelos de sanidadRafael Bengoa. Director de Política de Salut en la Deusto Business School. Universitat de Deusto. Ex Conseller de Salut. Govern Basc.Assessor internacional en reformes de sistemes de salut. En l’actualitat assessorant administració americana, grega i francesa.

Sessió 4
. –La eduación ante la crisis económica Adela Cortina. Catedràtica Ètica Universitat de València i directora de la Fundación ÉTNOR.