Èxit del II Memorial Ernest Lluch blaugrana, a Olot

La Penya Barcelonista d'Olot i Comarca i la Fundació Ernest Lluch impulsen aquesta activitat anual

12 de març de 2012

Divendres passat, 9 de març, va tenir lloc el II Memorial Ernest Lluch, a l’Esplai de la Caixa d’Olot. Durant l’acte es va repassar la figura d’Ernest Lluch i es va fer referència a la seva vinculació amb l’univers blaugrana.

El memorial es va iniciar amb la benvinguda de Miquel Vila, president de la PB d’Olot i Comarca, i Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch. A continuació va començar el col·loqui, en el qual van participar Jordi Moix, directiu de l’Àrea Econòmica i Estratègica (Patrimoni) del FC Barcelona; Miquel Vila, Enric Lluch, Ricard Torquemada, cap d’esports de Catalunya Ràdio; Carles Rexach, Josep Maria Fusté i Àngel Fernández, exvicepresident del FCB.

Bon moment blaugrana

En el debat es van tractar temes diversos, però es va fer una menció especial al futbol, ja que es va destacar la bona etapa que està vivint el Barça i es va animar a defensar i protegir el món blaugrana amb un diàleg de fermesa i continuant amb la lluita. Després de l’acte, els assistents es van traslladar al restaurant Hostal de l’Arç, on, a les 21h, es va celebrar el sopar commemoratiu del II Memorial Ernest Lluch.­

Font: FC Barcelona
Fotos: Toni Closa (Sport)