CERCAR Notícies

EXITOSA INAUGURACIÓ DEL NOU EDIFICI DE LA BIBLIOTECA I DE L’EXPOSICIÓ SOBRE LLUCH, A VILASSAR DE MAR

12 de desembre de 2010

Descarrega

Galeria

Descarrega

El passat divendres 27 de novembre a la tarda i amb la presència de centenars de persones que ompliren el recinte de gom a gom, va tenir lloc la inauguració institucional de la nova Biblioteca Ernest Lluch, en un acte que comptà amb la presència de l’alcalde de Vilassar de Mar, Joaquim Ferrer, del diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, José Manuel González Labrador i del conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, Joan Manuel Tresserras. Acte seguit, tingué lloc la inauguració de l’exposició Ernest lluch, l’esforç per construir un país, amb la participació del conseller Tresserras i dels vice-presidents de la Fundació Ernest Lluch, Lluís Maria de Puig i Enric Lluch. L’exposició itinerant sobre Lluch, s’inaugurà a Vilassar de Mar en el marc dels actes d’inauguració del nou edifici de la Biblioteca Ernest Lluch, recinte que ja acull la nova seu de la Fundació. Aquest acte a més a més dels parlaments esmentats, comptà amb la visita guiada a l’exposició, que s’exhibirà fins a finals de gener de 2010.

Podeu ampliar informació, aquí: Notícia al web de l’AjuntamentEl Punt Diari