CERCAR Notícies

Descarrega

Galeria

Descarrega

El passat dissabte 3 d’octubre, prop d’un centenar de persones van fer cap a l’Auditori del Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí per assistir a la VI Jornada Ernest Lluch, que enguany es va centrar en analitzar i debatre sobre Creences, religions i esfera pública. Les ponències d’enguany van anar a càrrec de Lluís Duch, monjo de l’Abadia de Montserrat. Antropòleg i Doctor en teologia per la Universitat de Tubinga; José María Contreras, director general de Relacions amb les Confessions (Ministeri de Justícia) i Catedràtic Dret Eclesiàstic de l’Estat; i Juan José Tamayo, teòleg i director de la Càtedra de Teologia i Ciències de les Religions, de la Universitat Carlos III de Madrid. Com és habitual en aquesta jornada anual, en acabar les intervencions dels ponents es va iniciar un debat, a l’entorn de les seves exposicions protagonitzat pels mateixos ponents i moderat pel president de l’Assemblea del Consell d’Europa i vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Lluís Maria de Puig.

Accedeix a la notícia completa, aquí