Finalistes i acte de lliurament del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques 2020

25 de maig de 2020

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar la recerca convoquen, anualment, el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, amb l’objectiu de premiar el millor treball de recerca d’aquesta matèria, elaborat pels estudiants de batxillerat dels centres públics, concertats i privats de Catalunya.

El proper divendres 29 de maig de 2020, a les 12:00 hores, tindrà lloc l’acte de lliurament del XVè Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques. Com a conseqüència de les derivades de la pademia de la COVID-19 l’acte de lliurament del premi es farà de manera virtual, a través de la plataforma Collaborate.

A l’espera de desvetllar el guanyador/a en el transcurs de l’acte de lliurament del premi -divendres 29 de maig de 2020- ,el jurat format per membres d’ambdues institucions ha determinat que els finalistes (presentats per ordre alfabètic dels pseudònims dels autors) siguin els següents:

• ANDREU BELTRAN per “QUADRE 1ER ESQUERRA, FILA 7, SEPULTURA 19”
  • EDACREM per “UN VIATGE DE QUATRE SEGLES A TRAVÉS DE LA FAMÍLIA”
  • GETÚLIO per “QUÈ ÉS LA DEMOCRÀCIA? UNA VISIÓ HISTÒRICA DE LA DEMOCRÀCIA OCCIDENTAL PER ENTENDRE MILLOR EL MÓN ON VIVIM”
  • VIVER per “ARGUMENTS PER DEFENSAR LES IDEES. ANÀLISI DE LES FAL·LÀCIES EN LES CAMPANYES ELECTORALS”

Una vegada més, ens plau destacar la qualitat i també la quantitat dels treballs presentats i més enguany, ateses les circumstàncies excepcionals que estem vivint. D’entre tots ells en sobresurten aquests finalistes, pel seu rigor, originalitat i excel·lència.