Finalistes i acte de lliurament del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques 2022

24 de maig de 2022

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar la recerca convoquen, anualment, el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, amb l’objectiu de premiar el millor treball de recerca d’aquesta matèria, elaborat pels estudiants de batxillerat dels centres públics, concertats i privats de Catalunya.

El proper dimarts 24 de maig de 2022, a les 12:00 hores, a l’Auditori Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella de la UPF, tindrà lloc l’acte de lliurament del XVIIè Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques.

A l’espera de desvetllar el guanyador/a en el transcurs de l’acte de lliurament del premi -24 de maig- el jurat format per membres d’ambdues institucions ha determinat que els finalistes (presentats per ordre alfabètic dels títols de les recerques) siguin els següents:

• Estereotips de gènere en les sèries de ficció per adolescents. Pseudònim: Alison Dilaurent
  • La genealogia violeta. Pseudònim: Girasol
  • La presó: rehabilitació o càstig. Pseudònim: Maya
  • Migrar per millorar. La immigració al Garraf. Pseudònim: Idrissa Diallo
  • Un maqui compromès amb la lluita per la llibertat. Pseudònim: Maqui

Una vegada més, ens plau destacar la qualitat i també la quantitat dels treballs presentats i més enguany, ateses les circumstàncies excepcionals que estem vivint. D’entre tots ells en sobresurten aquests finalistes, pel seu rigor, originalitat i excel·lència.