Gabilondo i Cabrales parlen de polítiques educatives, talent, i igualtat d’oportunitats

Diàleg a CaixaForum Madrid corresponent al cicle sobre Educació i Cohesió Social

9 de novembre de 2012

Amb ‘Polítiques educatives, talent, i igualtat d’oportunitats’ es va obrir el cicle de diàlegs 2012 a Madrid. Una oportunitat per aprofundir en una de les qüestions que focalitzen el debat educatiu present i que requereix ser tractat des del coneixement expert i la reflexió aguda. Per això es va comptar amb la presència del Catedràtic de Metafísica de la Universitat Autònoma de Madrid i ex ministre d’Educació, Sr Ángel Gabilondo, i del Catedràtic d’Economia de la Universitat Carlos III de Madrid, Sr Antonio Cabrales. Ambdós varen formar un binomi d’allò més interessant amb intervencions atinades, que des de punts de vista diferents però complementaris varen teixir una conversa rica en matisos i coneixement.

La Fundació Ernest Lluch, amb la col·laboració de l’Obra Social "la Caixa", pretén seguir significant-se com a pont i punt de trobada per al diàleg entre les diferents sensibilitats i expressions de la diversitat social, cultural, econòmica i nacional de la ciutadania de Catalunya, Espanya i Europa. Aquesta és una part essencial del llegat de Lluch i l’objectiu central dels primers 12 anys de recorregut de la Fundació: ajudar a la civilitat democràtica.

Propers Diàlegs:

Els propers dimecres 21 i 28 de novembre a l’auditori del CaixaForum de Madrid (a les 19:30 h) es prosseguirà amb el cicle dedicat a  ‘Educació i Cohesió Social’ , amb la presència de J.Ignacio Conde-Ruiz, Valeriano Gómez, Guillermo de la Dehesa i Mariano Fernández Enguita.