30 d'abril de 2020

Joan Majó a la Hackaton-Covid 19!

El president de la Fundació Ernest Lluch i exministre d’Indústria, Joan Majó és un dels experts que de l’1 al 3 de maig de 2020 participaran de la Hackaton- Covid 19, una iniciativa col·lectiva sorgida de la societat civil i que compta amb el suport de nombroses organitzacions, com Barcelona Activa. A més, els millors projectes seran recompensats amb l’acompanyament per part d’empreses i professionals de primera línia.

Aquest esdeveniment online s’orienta a perfils de molts àmbits del coneixement i de l’economia: el desenvolupament, la ciència, l’enginyeria, la salut, el disseny, l’emprenedoria. Entre totes i tots es pretenen fer realitat idees creatives per adaptar-nos a les necessitats derivades de l’actual crisi sanitària: celebrar actes culturals multitudinaris de manera segura, reduir les aglomeracions en comerços de barri, mantenir les distàncies de seguretat en bars i restaurants, verificar noves infeccions per coronavirus de Covid-19 han suposat un gran canvi en els hàbits diaris de tothom sense excepció. Ens trobem en una nova normalitat que planteja un munt de reptes i, gràcies a la participació col·lectiva, podem reunir la creativitat i coneixements necessaris per fer-los front. La bona notícia és que avui disposem de tecnologies que ens permeten estar en contacte, compartir idees i portar-les a la pràctica, és a dir, trobar solucions, i això és precisament l’objectiu de la Hackathon Covid-19 que s’ha organitzat de l’1 al 3 de maig.

Compte!

Les inscripcions finalitzen el 30 d’abril. Que no se us passi!

Més informació i inscripcions a través d’aquest enllaç.