La defensa dels clients d’operadors privats de serveis públics: el cas d’Endesa, Telefónica i Agbar

XVè Seminari Ernest Lluch d'Economia a la Universitat de Barcelona

23 de desembre de 2017

Amb el títol “La defensa dels clients d’operadors privats de serveis públics: protecció de drets i més enllà” es va dur a terme el XVè Seminari Ernest Lluch d’Economia a la Universitat de Barcelona, ahir dimecres 23 de novembre a l’Aula Magna de la Facultat d’Econòmiques. Un acte acadèmic però també emotiu i de record a la figura d’Ernest Lluch, qui fou alumne i professor de la Facultat d’Econòmiques, tal i com ho va fer saber tant Antón Costas com el vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Josep Maria Carreras, qui va realitzar un breu parlament inicial per emmarcar la figura de Lluch, davant d’una audiència jove, acadèmica i internacional que va seguir atentament una sessió tècnica basada en el testimoni expert i professional.
Aquest acte que s’orientava a l’alumnat i professorat de màsters i doctorats d’Economia i Empresa de la UB va generar força interès donada la temàtica, específica i innovadora, de la sessió d’enguany.

Per a l’ocasió es va comptar amb el catedràtic d’Economia i patró de la Fundació Antón Costas en la conducció del seminari que tenia com a ponents a Sergi Sanchís (Customer Counsel d’Agbar), José Luis Oller (Defensor del Client d’Endesa) i Amaya Arriola (Defensora del Client de Telefónica). Tres testimonis de luxe en representació de les tres principals operadores de serveis espanyoles, totes amb elles amb una notable presència i incidència en el mercat llatinoamericà, focus d’interès de la major part de les pereguntes del públic assistent que va omplir la sala de recepcions de la Facultat.