CERCAR Notícies

La Fundació Ernest Lluch i el ministeri de Sanitat signen un conveni marc de col.laboració

El conveni ha de servir per a la organització d'activitats científiques, professionals i de difusió del coneixement de làmbit sanitari.

21 de novembre de 2022

Descarrega

Galeria

Descarrega

La ministra de Sanitat, Carolina Darias, i el president de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majó, van signar el passat dilluns 21 de novembre de 2022 un conveni de col·laboració amb l’objecte d’organitzar activitats científiques i professionals i de difusió del coneixement de l’àmbit sanitari.

Aquesta firma es produeix en un dia de significat especial per a ambdues institucions, pel 22è aniversari de l’assassinat de l’exministre de Sanitat.

A l’acte de firma hi van assistir la ministra de Sanitat, Carolina Darias, la secretaria general del ministeri de Sanitat, Sílvia Calzón, el president de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majo, el vicepresident de la Fundació, Josep Maria Carreras, la vocal de sanitat de la Fundació, Simone Léger i el director de la Fundació, Ferriol Sòria.

En unes declaracions posteriors la ministra va glossar l’objecte del conveni: