La Fundació Ernest Lluch manté una trobada de treball amb el ministre de Sanitat, Salvador Illa

15 d'octubre de 2020

El passat dissabte 10 d’octubre el ministre de Sanitat, Salvador Illa, va atendre a Barcelona, a una delegació de l’executiva de la Fundació Ernest Lluch (el president, Joan MajóEnric Lluch i Josep Maria CarrerasMario Romeo, i el director Ferriol Sòria) amb la mirada posada als actes institucionals de commemoració dels 20 anys sense Ernest Lluch, en record a l’economista, polític i exministre de Sanitat i Consum, assassinat el 21 de novembre de l’any 2000. A la reunió, també hi assistí el subdelegat de Govern a Barcelona, Carlos Prieto.

El ministre Salvador Illa es va mostrar interessat en participar i propiciar els actes de commemoració i record que tindran lloc a finals de novembre coincidint amb l’aniversari de la mort de Lluch. D’aquesta manera la reunió va ser ben profitosa a l’hora d’estrènyer llaços i propiciar un marc de col·laboració institucional entre la fundació i el Ministeri.