La Fundació i el Ministeri de Sanitat obren noves vies de col.laboració

Trobada al Minsiteri de Sanitat amb la Minsitra Carolina Darias

22 de juny de 2022

La ministra de Sanitat, Carolina Darias, i representants de la Fundació Ernest Lluch han mantingut avui 22 de juny de 2022 una reunió en seu ministerial en què han acordat obrir noves vies de col·laboració i entesa entre les dues institucions.

La Fundació ha traslladat així mateix a la ministra algunes de les principals línies d’acció i projectes de futur, coincidint amb el vintè aniversari des del naixement de la Fundació, el 2002, i han agrait a la minsitra la trobada i la voluntat de projectar a futur les preocupacions d’Ernest Lluch en l’àmbit de la salut.

Al costat de la ministra de Sanitat, també han participat a la trobada el president de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majó; el director gerent de la Fundació, Ferriol Soria; i el membre del Patronat, Jaume Puig-Junoy.