“La Metròpoli a debat”, els diàlegs municipalistes d’enguany clouen apuntant reptes de futur

Diàlegs sobre el Món Local 2022

16 de juny de 2022

La Jornada, celebrada el dijous 16 de juny de 2022 es va dur a terme amb èxit amb les intervencions inicials de la presidenta de la Diputació de Barcelona, Sra. Núria Marín i del president de la Fundació Ernest Lluch, Sr. Joan Majó, que van donar pas immediatament a un Diàleg sobre “Els reptes territorials i de governança de la metròpoli”, a càrrec d’Oriol Nel·lo (Professor de Geografia a la Universitat Autònoma de Barcelona) i Mariona Tomàs (Professora de Ciència Política i membre del Grup de Recerca d’Estudis Locals (GREL) de la Universitat de Barcelona).

Intervenció d’obertura de la presidenta de la Diputació de Barcelona, Nuria Marín

Acte seguit es va iniciar la Taula Rodona “La metròpoli: reptes polítics de futur”, moderada pel patró de la Fundació Ernest Lluch i ex alcalde de Mataró, Sr Manel Mas. Hi van intervenir el Sr. Antoni Balmón (Alcalde de Cornellà de Llobregat i vicepresident executiu de l’ Àrea Metropolitana de Barcelona), la Sra. Marta Farrés (Alcaldessa de Sabadell i presidenta de l’Associació de Municipis de l’Arc Metropolità) i el Sr. Jordi Martí (Tinent d’Alcaldia de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat i Regidor de Presidència i Pressupostos a l’Ajuntament de Barcelona i Vicepresident de Planificació Estratègica de l’Àrea Metropolitana de Barcelona

Va clausurar la Jornada el Sr. Xesco Gomar, President delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica de la DIBA

Vídeos i enllaços