L’Ajuntament de Vilassar de Mar i el d’Alaquàs entren en el Patronat de la Fundació Ernest Lluch

26 de novembre de 2010

L’Ajuntament d’Alaquàs i el de Vilassar de Mar han passat a formar part del Patronat de la Fundació Ernest Lluch, després d’haver-se aprovat en els respectius plens la proposta presentada per la Fundació Ernest Lluch. En ambdós casos, els municipis on la Fundació hi té seu estaran representats pels seus màxims representants: l’alcaldessa d’Alaquàs, Elvira García Campos, i l’alcalde de Vilassar de Mar, Joaquim Ferrer.

Crònica des d’Alaquàs

Així ho va aprovar ahir dijous el Ple de la Corporació Municipal, arran de la sol·licitud presentada pel president de la Secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch, perquè el consistori d’Alaquàs tinguera representació en aquesta entitat. El Patronat de la Fundació Ernest Lluch és el màxim òrgan de govern d’aquesta institució que va nàixer amb l’objectiu de mantenir viva la memòria d’Ernest Lluch, el seu pensament i la seua obra. L’Ajuntament d’Alaquàs ha estat elegit com a representant amb motiu de l’estreta relació que manté amb la Fundació i el treball conjunt tant en la constitució de la Secció Valenciana de l’entitat, que té com a seu el Castell d’Alaquàs, com en la programació d’un important nombre d’actes, conferències i concerts. En el Ple d’ahir es va aprovar també la proposta de ratificació del conveni de col·laboració de l’Ajuntament d’Alaquàs amb la Fundació Ernest Lluch i Bancaixa, pel qual s’estableix un marc de col·laboració entre les tres institucions per a la celebració dels actes commemoratius del 10é aniversari en memòria d’Ernest Lluch, a celebrar durant els mesos de novembre i desembre en diverses ciutats de la Comunitat Valenciana.