CERCAR Notícies

L’Auditori recorda a Ernest Lluch en el concert inaugural de l’OBC

16 de setembre de 2010

Descarrega

Galeria

El Auditori recuerda a Ernest Lluch en el concierto inaugural de la OBC

Descarrega

Des de la Fundació Ernest Lluch es vol agrair molt sincerament i pública, a la direcció de l’Auditori per aquest gest que inicia de manera simbòlica els actes de record en els 10 anys d’absència d’Ernest Lluch.

Durant tres dies, del 24 al 26 de setembre, l’Auditori de Barcelona amb l’avinentesa que l’OBC va interpretar la Simfonia núm. 7 de Xostakóvitx, va recordar a Ernest Lluch, coincidint amb la proximitat del desè aniversari de la seva mort. Podeu llegir l’escrit en record d’Ernest Lluch que es va incloure en el programa de mà, aquí.

D’altra banda, també posem a la vostra disposició el tall d’àudio extret de la secció Clàssics de la clàssica, que dinamitza Jordi Maluquer (patró de la Fundació Ernest Lluch) i que es va emetre el passat dissabte 25 de setembre dins del programa “La primera pedra”, de RAC1. En aquest tall podreu escoltar part de la peça de Xostakóvitx, interpretada per l’Orquestra Simfònica de la Ràdio Eslovaca dirigida per Ladislav Slovák.

El Auditori recuerda a Ernest Lluch en el concierto inaugural de la OBC