Les reformes estatutàries centren l’interès del seminari d’enguany

X Seminari Ernest Lluch UPV/EHU

14 de juliol de 2010

Del 12 al 13 de juliol, es va celebrar en el marc dels Cursos d’Estiu de la UPV/EHU el X Seminari Ernest Lluch que enguany portava per títol: La Constitució i els nous Estatuts d’Autonomia. El X Seminari “Ernest Lluch”, va tractar sobre un tema d’absoluta actualitat i de gran impacte en la societat catalana, no en va les reflexions a l’entorn de l’Estatut de Catalunya van esdevenir recurrents. Aquest seminari, de nou sota la direcció dels professors i patrons de la Fundació Ernest Lluch, Jon Arrieta i Jesús Astigarraga, va reunir a acadèmics, juristes i polítics com ara: Jordi Sevilla, Fernando Vallespín, Juan José Solozábal, Javier Pérez Royo, Enoch Albertí i Joan Romero .

El seminari fou un cop més un èxit de participació al poder reunir ordenadament les reflexions d’un grup d’experts i propiciar l’intercanvi de les seves opinions en un debat que va aportar idees tant en l’àmbit del propi seminari com per a l’escenari de la seva aplicació.