L’XI Encuentro de la Asociación Ibérica de Ha. del Penamiento Económico recorda a Ernest Lluch

L'Encuentro recorda a Lluch a la Obertura, lliçó inaugural i una Taula rodona

2 de desembre de 2022

El XI Encuentro de la Asociación Ibérica de Historia del Pensamiento Económico porta enguany com a subtítol “Recordant a Ernest Lluch”.

L’Encuentro ha comptat amb una participació de primer nivell tant nacional com internacional i es poden resseguir totes les sessions a partir de la web específica del XI Ecnuentro

La web del XI Encuentro amb tota la informació és aquesta:

La sessió d’Obertura ha comptat amb l’assistència de Josep Maria Carreras, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i els parlaments del director del Encuentro i professor del Departament d’Història Econòmica, Institucions, Política i Economia Mundial de la UB Javier San Julián, Jordi Catalan, president del Centre d’Estudis Jordi Nadal i professor del Departament d’Història Econòmica de la UB així com del vicedegà de la facultat.

Els seus parlaments han donat pas a la llicço innaugural impoartida pel catedràtic d’economia de la UB, president del Consejo Económico y Social d’Espanya, i patró de la Fundació Ernest Lluch, Antón Costas.

Taula rodona a la sessió de la tarda

En el marc del XI Encuentro el divendres dia 2 a la tarda es va dur a terme una taula rodona sobre els nous reptes de la historiografia del pensament econòmic que va servir així mateix per homenatjar i recordar a Erest Lluch per part d’alguns dels seus apreciats col.legues.

Van intervenir:

Javier San Julían (Universitat de Barcelona) que va llegir el text enviat per l’amic, deixeble d’Ernest Lluch i magnífic catedràtic Salvador Almenar (Universitat de València)

José Luís Cardoso (ICS, Universidade de Lisboa)

Annie Cot (Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne)

i Alfonso Sánchez (Universidad de Zaragoza) que ha fet de moderador.