CERCAR Notícies

Descarrega

Galeria

Descarrega

El professor Eloy Fernández Clemente va rebre ahir un merescut homenatge acadèmic. A la Facultat d’Economia i Empresa es va presentar el llibre Estudios sobre el desarrollo económico español`, que inclou més d’una dotzena de treballs de companys seus amb els quals ha col·laborat durant la seva llarga etapa docent.

“He rebut uns quants homenatges -va comentar a l’arribar-, però aquesta és la cirereta acadèmica en la qual els companys de l’àrea d’Història Econòmica han volgut reunir els seus millors treballs en relació a la història del desenvolupament econòmic espanyol”. “Es tracta d’un treball molt interessant i laboriós -va prosseguir- i estic convençut que tindrá una gran repercussió a nivell nacional”.

Els catedràtics Ricardo Robledo, Francisco Comín i Vicente Pinilla, i el professor Alfonso Sánchez, van glossar la seva figura com a impulsor de l’àrea d’Història Econòmica. “Va fer i deixar fer als que ens vam incorporar al departament recolzant la seva evolució; ell procedia del món de la història i a poc a poc es va anar donant pas als economistes, cosa que Eloy va entendre molt bé i en tot moment va ser un col·laborador actiu “, ha destacat Vicente Pinilla.

A l’acte hi foren Yolanda Polo, que el va presentar en nom de la vicerectora Concha LombaLuis Germán i Domingo Gallego, responsables de la coordinació del llibre al costat de Vicente Pinilla; Pedro Rújula, director de Premses Universitàries; Juana de Grandes, Mari Carmen López, Ramón Salanova, Jaime Sanau, Vicente Martínez Tejero, Antonio Peiró, Luis Antonio Sánchez i Nacha de Osó, entre molts assistents que pràcticament van omplir l’Aula Magna. Eloy Fernández Clemente els hi va agrair a tots ells les mostres d’afecte rebudes.

*Crònica extreta de l’edició digital de l’Heraldo de Aragón del 15/04/2016