PREMIS I BEQUES

XIX Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques (Batxillerat) – Convocatòria 2024 Termini: 15-4-2024

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar la recerca en l’àmbit de les Ciències Socials i Polítiques, convoquen el XIX Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques.

Aquest premi s’atorga al millor treball de recerca de Batxillerat desenvolupat en l’àmbit de les Ciències Socials i Polítiques presentat durant el present curs acadèmic 2023-2024 en els centres de secundària públics, privats o concertats de Catalunya, i té una dotació de 750 euros pel treball premiat i de 150 euros per cadascun dels accèssits que es concedeixin.

Bases:

Cartell:

Bases

Atorgament / Lliurament

La relació de finalistes es farà pública a les pàgines web de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials i de la Fundació Ernest Lluch, a partir del 17 de maig de 2024.

El premi i, en el seu cas, els accèssits, es lliuraran a la seu de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra, el divendres 24 de maig de 2024.

Premi

Termini de recepció de sol·licituds

El termini de presentació dels treballs finalitzarà el dilluns 15 d’abril de 2024 (inclòs)

Inscripcions Obertes!!

Formulari d’Inscripció