PRESENTACIÓ DE L’ESTUDI DE LA BECA RECERCA I ESPORT 2009

20 d'abril de 2010

El dimarts 23 de març a la tarda va tenir lloc l’acte de presentació de la recerca:El fràgil equilibri entre l’exigència acadèmica i la dedicació a l’entrenament de l’esport de competició en joves de 12 a 18 anys. Aquesta recerca, mereixedora de la beca Recerca i Esport 2009, que atorguen la Fundació Barcelona Olímpica i Fundació Ernest Lluch, fou presentada pel seu autor, el Dr. Josep Solà i Santesmases, professor de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport de la Universitat Ramon Llull. L’acte que fou presidit pel president de la comissió esportiva de la Fundació Ernest Lluch i patró de la Fundació Barcelona Olímpica, Romà Cuyàs, es va centrar en l’explicació i debat a l’entorn del tema central de la recerca presentada.

D’altra banda, la beca corresponent a la convocatòria 2010 s’ha concedit a la proposta presentada per Xavi Camino sobre “LES XARXES SOCIALS DE L’SKATEBOARDING A LA CIUTAT DE BARCELONA”.