PUBLICACIONS

Editor Fundació Ernest Lluch

Any de publicació 2006

Col·lecció: Acadèmica

Publicacions d’homenatge i divulgació de l’obra d’Ernest Lluch impulsades des de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch. Aquesta col·lecció també inclou totes les publicacions que derivin de la Conferència Anual Ernest Lluch i d’altres activitats que puguin sorgir.

Amb la publicació d’aquesta obra es pretén retre homenatge al treball acadèmic i investigador d’Ernest Lluch, a través dels 51 articles que conformen aquest primer volum miscel·lànic en què han col·laborat investigadors de diferents disciplines i centres, tant de l’Estat Espanyol com estrangers. Des de la coneixença directa i/o la relació intel·lectual, les més de mil pàgines d’aquesta obra recullen aportacions rellevants als àmbits de la història econòmica, de la història política i de la teoria econòmica.