S’atorga la XIII Beca de Recerca Ernest Lluch

La Comissió Acadèmica va emetre el seu veredicte constituida com a Jurat el passat 29 de març de 2023

30 de març de 2023

Vilassar de Mar, 29 de març de 2023

Comunicat de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch, jurat de la convocatòria de la XIII Beca de Recerca Ernest Lluch

La Fundació Ernest Lluch, en primer lloc, vol enorgullir-se de l’alt interès dels 10 projectes de recerca que han optat a la Beca en aquesta convocatòria del 2023. Per aquesta raó, escollir-ne un no ha estat pas fàcil, ja fos per l’interès de la majoria dels temes proposats com per la categoria i solvència dels investigadors que els presentaven. Ha estat, doncs, una gran responsabilitat per al jurat decidir-se’n per un de sol quan n’eren bastants els que podien optar a aquest premi amb gran dignitat i garanties. Per això, volem encoratjar als aspirants no escollits a presentar-se novament en properes convocatòries .

Un cop analitzades la temàtica i el desenvolupament previst dels projectes, com també els currículums dels investigadors corresponents, la comissió va decidir, el dimecres 29 de març de 2023, atorgar aquest premi a Guillermo Antuña amb la proposta Con industriales, sin industrialistas: FRIEDRICH LIST y la influencia alemana en la industrialización española, 1870-1906.

Cordialment,

Comissió Acadèmica Fundació Ernest Lluch